Seadused määravad, et naastrehve tohib kasutada 15. oktoobrist 31. märtsini, ja määrused sätestavad, et talviste ilmadega tohib naastrehvidega sõita veel aprilli lõpuni. Seega jäetakse risk täielikult juhtide õlule – nemad on need, kes peavad välja mõtlema, kas teeolud on küllalt talvised, et jätkuvalt naastrehve kasutada. Kui nemad nii arvavad, kuid politsei sellega ei nõustu, lasub vastutus neil.
Kuigi võimalus naastrehve aprilli lõpuni kasutada on tervitatav, isegi selle praeguses, vigases vormis, ei toimi selline lähenemine lõpuni. Ilmataat ei tunne kalendrit ega saa kuidagi üheselt öelda, et talv hakkab oktoobri keskel ja lõpeb kindlasti mai algusega. Isegi seaduskuulekad juhid, kes parimas usus sõitsid möödunud kuu lõpuni naastudega, on nüüdseks rehvid ära vahetanud.