Rain Palmiste Hinnatõus viib tarbija odavpoodidesse kampaaniatoodete juurde

Inimene otsib üha sagedamini poest soodsamat toodet või lemmiktoodet soodusmüügi ajal.
Inimene otsib üha sagedamini poest soodsamat toodet või lemmiktoodet soodusmüügi ajal. Foto: Elmo Riig

Olukorras, kus toidukorv on aastaga kallinenud keskmiselt 20 protsenti ja hinnatõus on vägagi tuntav leiva-saia puhul, otsustab üha enam tarbijaid oste sooritada odavpoodide kettides ja otsib soodushinnaga pagaritooteid.

Toidugrupiti hinnatõus aastases võrdluses erineb, kuid on lausa hüppeline leiva-saia puhul. Tänavu mais maksis leivakilo poes 81 senti rohkem kui aasta eest ja saiakilole oli lisandunud 83 senti. Tarbijal tekib õigustatud küsimus: mis toimub?

Täiuslik torm

Tagasi üles