Rain Palmiste Hinnatõus viib tarbija odavpoodidesse kampaaniatoodete juurde

Rain Palmiste
, pagaritööstuse Mantinga Eesti juht
Copy
Inimene otsib üha sagedamini poest soodsamat toodet või lemmiktoodet soodusmüügi ajal.
Inimene otsib üha sagedamini poest soodsamat toodet või lemmiktoodet soodusmüügi ajal. Foto: Elmo Riig

Olukorras, kus toidukorv on aastaga kallinenud keskmiselt 20 protsenti ja hinnatõus on vägagi tuntav leiva-saia puhul, otsustab üha enam tarbijaid oste sooritada odavpoodide kettides ja otsib soodushinnaga pagaritooteid.

Toidugrupiti hinnatõus aastases võrdluses erineb, kuid on lausa hüppeline leiva-saia puhul. Tänavu mais maksis leivakilo poes 81 senti rohkem kui aasta eest ja saiakilole oli lisandunud 83 senti. Tarbijal tekib õigustatud küsimus: mis toimub?

Täiuslik torm

Tagasi üles