Maag Piimatööstuse esikaubamärk Farmi läbis neli miljonit krooni maksma läinud uuenduskuuri, millega ettevõte soovib rõhutada oma eestimaisust.
Farmi tooted rõhutavad eestimaist päritolu
Maag Piimatööstuse turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnutsi on Farmi uus ilme inspireeritud rahvarõivaist, piimajoast, sõlest ja päikesest.
“Kuna Maag Piimatööstus on Eesti kapitalil põhinev piimatööstus, soovime rõhutada oma eestimaist päritolu,” selgitas Kallaspoolik. “Parim kujunduselement selleks on rahvariidevöö, mis sümboliseerib sidet meie ajaloo ning kogemuste ja tänapäevase tootmise ja tehnoloogia vahel.”
Ettevõte loodab, et rahvuslik ilme paneb tarbijaid mõtlema sellele, et ostes Eestis valmistatud tooteid, aidatakse kaasa töökohtade ja omamaise piimatööstuse säilimisele.
Farmi kaubamärk toodi turule 1999. aastal. Sortimendist tuntumad on Farmi kodujuust, kohupiimakreemid kannus ja jogurtid ning rjaenka. Uuenenud kaubamärgi all on lisandunud küpsetatud kohuke. (PP)