Farmi tooted rõhutavad eestimaist päritolu

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Farmi kodujuust.
Farmi kodujuust. Foto: Repro

Maag Piimatööstuse esikaubamärk Farmi läbis neli miljonit krooni maksma läinud uuenduskuuri, millega ettevõte soovib rõhutada oma eestimaisust.


Maag Piimatööstuse turundusjuhi Ruta Kallaspooliku sõnutsi on Farmi uus ilme inspireeritud rahvarõivaist, piimajoast, sõlest ja päikesest.



“Kuna Maag Piimatööstus on Eesti kapitalil põhinev piimatööstus, soovime rõhutada oma eestimaist päritolu,” selgitas Kallaspoolik. “Parim kujunduselement selleks on rahvariidevöö, mis sümboliseerib sidet meie ajaloo ning kogemuste ja tänapäevase tootmise ja tehnoloogia vahel.”



Ettevõte loodab, et rahvuslik ilme paneb tarbijaid mõtlema sellele, et ostes Eestis valmistatud tooteid, aidatakse kaasa töökohtade ja omamaise piimatööstuse säilimisele.



Farmi kaubamärk toodi turule 1999. aastal. Sortimendist tuntumad on Farmi kodujuust, kohupiimakreemid kannus ja jogurtid ning rjaženka. Uuenenud kaubamärgi all on lisandunud küpsetatud kohuke. (PP)

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles