Selle pärast valati pisaraid, see oli jõukuse märk ja pääs poppide tüdrukute kampa – taoline oli Barbie nuku staatus Eestis umbes 30 aastat tagasi. Praegused mänguealised lapsed suhtusid sellesse lelusse võrdlemisi külmalt. Too nukk pole figureerinud meie perest jõuluvanale läkitatud soovinimekirjades ega ole seda poeriiulil nähes jonnihoogu üles keritud. Nii see oli.
Tellijale
Nädalast jäi kõlama ⟩ Kõheroosa ajupesu (1)
“Ma nii väga tahan seda Barbiet!” kostis sel nädalal mu kõrvu. Nukutootja Mattel avantüür filmiilmas on olnud edukas. Kinodes jooksva filmi “Barbie” mõju on jõudnud Eesti pereni, ühe tüdrukutirtsuni. Nädal tõi uudiseid nukust vändatud filmist kui aktsiaturgude upitajast. Sotsiaalmeediakanalid on üle ujutatud suunamudijatest, kes end Barbieks riietavad, nukumaailma mängivad. Rõivapoodides ripuvad roosad hilbud ja kohalik kino kubiseb roosasse rõivastunud filmihuvilistest.