Silvia Paluoja Kas teil on koti jaoks ka pilet?

Copy
Pärnumaa ühistranspordikeskus on olnud must lammas üleüldises tasuta sõidu eufoorias, panustades algusest peale linna- ja maakonnaliinidel ühtsele piletile, millest mujal Eestis ainult räägiti.
Pärnumaa ühistranspordikeskus on olnud must lammas üleüldises tasuta sõidu eufoorias, panustades algusest peale linna- ja maakonnaliinidel ühtsele piletile, millest mujal Eestis ainult räägiti. Foto: Pärnu Postimees

Mittetallinlaste meeli erutab maakonnaliinidel priisõidu lõppemine, mis on Keskerakonna majandusministri Kadri Simsoni ajast kehtinud. Toonane minister uskus 2018. aastal meedia väitel, et tasuta ühistranspordi puhul ei ole tegemist ajutise projektiga. Selge see, et tasuta lõunaid pole olemas ja näiliselt tasuta bussisõidu eest tasume maksumaksjatena kümneid miljoneid eurosid aastas.

Praeguse valitsuse päevakorras on võimulepet järgiv liikuvusreform, mis käsitleb nõudepõhise ühistranspordi korraldamist. Küllap on eesmärk üllas, aga kui juba pealinnas tekitab tohutut poleemikat mõne bussiliini ümberkorraldamine, siis maainimene kehitab õlgu ega looda poliitikutele, vaid oma kondimootorile ja sõiduautole, mille kasutamisega ta lapib riigieelarve auke, kuigi oma külatee on auklik ja selle parandamisele ei eralda riik sentigi.

Tagasi üles