Vambola Paavo Et jätkuks tahet

Copy
Rail Balticu Pärnu reisiterminal rajatakse arhitektuurikonkursi võitnud arhitektuuribüroo Pluss ideekavandi «Water Strider» järgi.
Rail Balticu Pärnu reisiterminal rajatakse arhitektuurikonkursi võitnud arhitektuuribüroo Pluss ideekavandi «Water Strider» järgi. Foto: Arhitektuuribüroo Pluss

Kiirraudtee vajaduses ei kahtle tänapäeval keegi. Kaupa ja reisijaid tuleb toimetada üle piiride probleemideta. Paraku läheb Balti riikide vahelise terastee rajamine üle kivide ja kändude.

Probleeme on jätkuvalt ja kõik on üks habemega lugu. Lubadusi on antud palju, nende täitmine on iseasi. Pidime juba Eesti 100. aastapäeval tuhisema mugavalt Euroopasse. Mida rohkem venitatakse, seda kallimaks kõik läheb. Hiljutine Balti riikide riigikontrolöride avaldus oli mõistagi ehmatav. Seisame lõhkise küna ees ja keegi tark ütles, et jätame pooleli.

Eestis ehitatakse Rail Balticut (RB) juba mitmes kohas ja raha on kulutatud. Igal juhul tuleb lõik Tallinna ja Riia vahel ära teha ja selleks raha leida. Kaks pealinna tuleks omavahel ühendada tänapäevaselt.

Tagasi üles