Õppimine ei toimu vaid koolis, uusi teadmisi ja oskusi omandatakse ka huvitegevuse käigus. Tänapäeva õigusruumis ja -süsteemis on võimalik ilma suuri seadusandlikke või tehnilisi muudatusi tegemata formaalõppe (koolis) ja mitteformaalõppe (huvikoolis) õppekavade sisu ja õpiväljundeid võrrelda ning omavahel lõimida.
Tellijale
Ene Täht ⟩ Huvihariduse raha kärpimine pole hea mõte (2)
Kuigi Pärnus on väga häid tulemusi saavutatud mitteformaal- ja formaalõppe lõimimise edulugudest programmi „Pärnu linn kui õpikeskus“ näitel just erivajadustega õpilaste õpitulemuste arvestamisel, siis süsteemseks protsessi toimimiseks on vaja riigi ehk haridus- ja teadusministeeriumi tuge nii formaal- kui mitteformaalsele haridusele.
Rahvusringhäälingu uudisteportaalis avaldatud artiklis „Kärpimine ähvardab ka huvihariduse raha“ toob haridus- ja teadusminister Kristina Kallas esile, et huvihariduse ja -tegevuse (edaspidi HHHT) riiklik toetus kohalikele omavalitsustele on kärpeplaanidesse arvatud.