13 ja reede. Kell on 19.25, kui mu telefon heliseb. Võõras number. Võtan vastu, mees palub vabandust ja küsib, mis täna Pärnus jõe nädala raames toimub. Et nad ei ole kohalikud, vaid läbisõidul. Jess, meie reklaam on ka väljaspool Pärnut ilusti levinud!
Olav Karulin ⟩ Jõenädala korraldamine vajab rohkem ettevalmistusaega, kui seda meile anti
See on vaid üks edulugudest, millest me saame Pärnu jõe nädala kontekstis kirjutada. Kokku suutsime selle üürikese ajaga (lepingu linnavalitsusega allkirjastaime alles 22. augustil) kaasata üle 50 Pärnu väikeettevõtja. Nende seas oli söögikohti, huviringe, esinejaid. Ja meie fookus oli just Pärnu ettevõtetel. Vaid neli ettevõtet lükkasid meie koostööpakkumise tagasi, kuna nende arvates olime võtnud hullumeelse teekonna ette: nii kiiresti ei olevat võimalik nädalast üritustesarja korraldada. Tegelikult peangi vabandust paluma nendelt ettevõtjatelt, kelleni me sel korral ei jõudnud, katsume teid järgmine kord kaasata.
Pärnu jõe nädala nimi on meie silmis natuke piirav. Olen igas intervjuus maininud, et tegelikkuses oled sa Pärnus ju pidevalt umbes viie minuti kaugusel mingist jõest. Seega on ka Rüütli tänava söögikohad meie silmis jõeäärsed asutused. Ja just selle fookusega me omale koostööpartnereid otsisime. Kogu Pärnu jõe nädala eesmärk oli propageerida siinseid jõgesid ja ettevõtteid, minu hinnangul saime sellega hästi hakkama.