Skip to footer
Saada vihje

Nädalast jäi kõlama Meeleheide mudilaste toidu pärast

Probleemide eest ei tohi peitu pugeda, vaid neid tuleb asuda lahendama.

Juuni algusest Pärnu lasteaedade mudilasi toitlustama asunud Eesti suurim koolitoitlustaja Baltic Restaurants Estonia tegi ilmselgelt valestardi. Paari nädalaga on suudetud lapsevanemad, nende sõbrad-tuttavad, vanaemad-vanaisad lasteaedade pakutava halva toidu pärast meeleheitele viia. Kui esimestel päevadel oli häda eelkõige toidu õigeaegse kohaletoimetamise või sootuks toidu kohale viimata jätmisega, siis nüüd on jäänud tähelepanu keskmesse peamiselt söögi halb kvaliteet. Kuid mitte ainult: toit peab ka isuäratav välja nägema.

Nüüd on ettevõte kaotanud kõige tähtsama, lapsevanemate usalduse, mida on keeruline taastada. Väidetavalt pole Pärnu linnavõimgi teenusega sugugi rahul ja hoiab abilinnapea Ene Tähe teatel toitlustajal pidevalt silma peal. Ehk on sellest abi ja meie lasteni jõuab lõpuks tervislik ja maitsev toit? Räägime ju kõige kaitsetumatest endi seas. Neist, kes ei torma poodi näkse ostma, kui pakutav söök ei maitse.

Samuti ei saa kuidagi rahule jääda Pärnu linna kui toitlustusteenuse tellija kommunikatsiooniga. Kui ikkagi linlaste pahameel on kasvanud sedavõrd suureks nagu praegu, tuleb selgitada, kuidas probleemi lahendatakse. Kas üldse? Kui ühest korrast ei aita, tuleb seda teha teist, kolmandat ja vajadusel kas või 20. korda. Üldine meeleheide ja pahameel ei aita edasi. Mis peamine: selgitada tuleb nii, et sellest ühtmoodi aru saadakse. Kindlasti mitte stiilis "arendame-parendame-analüüsime". Tuleb seada konkreetne tegevusplaan ja anda aru sellegi kohta, kas järelevalvest on kasu.

Kommentaarid
Tagasi üles