Skip to footer
Saada vihje

Nutimäng paneb võistlejad mööda linna jooksma

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nutitelefon.

Pärnumaa koolide põhikooliealised õpilased saavad kaasa lüüa tehnoloogiaalases nutimängus „Oravake“, mida huvilised võivad reaalajas jälgida.

Laupäeval, 5. mail Pärnus Port Artur 2 kaubanduskeskuses kell 10 algav ja sealsamas kella16 paiku lõppev tehnoloogiamäng on mõeldud neljaliikmelistele võistkondadele. Nutimängu veab Jaak Valgeväli Vändra gümnaasiumist.

Tiimid jagatakse kaheks paariks, millest üks jääb paigale, teine aga liigub linnas mööda kontrollpunkte ja täidab neis tehnoloogiaga seotud ülesandeid. Staapi jäänud paar suunab sülearvuti ja mobiiltelefoni abil tiimikaaslaste liikumist ja aitab ülesandeid lahendada.

Mäng on nähtav Port Artur 2 seinal suurel ekraanil.

Et mängus osalemine nõuab tehniliste vahendite kasutamist ja need tuleb eelnevalt ette valmistada, on mänguhuvilistel vaja end aegsasti kirja panna aadressil http://www.eformular.com/kilingi/oravake-2012.html.

„Uuendame õpilaste info- ja kommunikatsioonitehnoloogiaalaste teadmiste võistlust ja toome selle laua tagant igapäevasesse elukeskkonda, teoreetiliste teadmiste kõrval püüame teha võistluse sellest, mida noored nagunii iga päev kasutavad,“ ütles mängu üks korraldajaid, Kilingi-Nõmme gümnaasiumi direktor Erli Aasamets.   
 

Kommentaarid

Märksõnad

Tagasi üles