Võrreldes aastataguse ajaga, on Rimi kauplustes kampaaniatoodete osa kogu müügist peaaegu kahekordistunud.
Rimi soodustooteid ostetakse kaks korda enam
“Kaupluses liikudes võib märgata, et inimesed uurivad hindu varasemast rohkem,” ütles Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja. “On näha, et järjest sagedamini valitakse soodushinnaga toode kaubaaluselt ja tavariiulite vahele minnakse kaupa otsima harvem.”
Rimi on tarbijakäitumises muutusi täheldades teinud ümberkorraldusi turunduses ja korraldanud tänavu hinnakampaaniaid varasemast oluliselt sagedamini. Turundusjuhi sõnutsi tehti varem sooduspakkumisi iga kuu ja mõnel nädalavahetusel eripakkumisi, kuid nüüd on eripakkumised kaks korda nädalas: esmaspäevast kolmapäevani ja neljapäevast pühapäevani.
Samuti katsetatakse Rimis Eestis veel vähelevinud sooduspakkumistega, kus soodsaim hind rakendub mitme toote korraga ostmisel, lisas turundusjuht. Keskmiselt tõstavad sellised pakkumised toodete müüki tavapärasega võrreldes kaks-kolm korda. (PP)