Rimi soodustooteid ostetakse kaks korda enam

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Rimi.
Rimi. Foto: Ants Liigus / Pärnu Postimees

Võrreldes aastataguse ajaga, on Rimi kauplustes kampaaniatoodete osa kogu müügist peaaegu kahekordistunud.


“Kaupluses liikudes võib märgata, et inimesed uurivad hindu varasemast rohkem,” ütles Rimi ja Säästumarketite turundus- ja kommunikatsioonijuht Evelin Mägioja. “On näha, et järjest sagedamini valitakse soodushinnaga toode kaubaaluselt ja tavariiulite vahele minnakse kaupa otsima harvem.”



Rimi on tarbijakäitumises muutusi täheldades teinud ümberkorraldusi turunduses ja korraldanud tänavu hinnakampaaniaid varasemast oluliselt sagedamini. Turundusjuhi sõnutsi tehti varem sooduspakkumisi iga kuu ja mõnel nädalavahetusel eripakkumisi, kuid nüüd on eripakkumised kaks korda nädalas: esmaspäevast kolmapäevani ja neljapäevast pühapäevani.



Samuti katsetatakse Rimis Eestis veel vähelevinud sooduspakkumistega, kus soodsaim hind rakendub mitme toote korraga ostmisel, lisas turundusjuht. Keskmiselt tõstavad sellised pakkumised toodete müüki tavapärasega võrreldes kaks-kolm korda. (PP)

Tagasi üles