Galerii: tänavuse relsiralli tõmbenumbriks oli auruvedur Kaspar

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Raido Keskküla
Copy
Auruvedur Kaspar.
Auruvedur Kaspar. Foto: ANTS LIIGUS/PRNPM/EMF

Eile Viljandist alguse saanud ja täna Pärnusse jõudnud relsiralli käsidrežiinide kolonni juhatas Raeküla jaama ajalooline auruvedur Kaspar. Koku võttis tänavu käsidrešiinidega mõõtu üle 200 raudteelase viiest riigist.

Kahe erakordselt kuuma suvepäevaga pumpasid võistkonnad käsidresiinidega võidu mööda raudteed Viljandist Pärnusse, kokku 122 kilomeetrit.

Teel peatuti  Võhma, Türi, Lelle, Eidapere ja Tootsi jaamas, kus korraldati osalevatele tiimidele lisakatseid.  Jaamades toimusid üritused lastele.

Relsiralli peakorraldaja Neddy Krameri sõnul on eri riikide raudteelasi kokku toov relsiralli laiem eesmärk populariseerida raudteeliiklust ja juhtida tähelepanu ohutusele raudteel.

Täna juhatas dresiinikolonni pidulikult finišisse Pärnu Raeküla jaama ajalooline auruvedur Kaspar, mis  liigub haruharva ja vaid väga erilistel puhkudel. Uunikumi uudistasid usinasti nii suured kui väikesed Raeküla jaama kogunenud inimesed.

Esimene relsiralli toimus Eestis aastal 2002 marsruudil Tallinn-Liiva–Pärnu, mille tarbeks olid käsidresiinid renditud Soomest. Relsiralli ideegi pärineb Soomest, kus on paaril korral peetud selle ala mitteametlikke maailmameistrivõistlusi.

Tagasi üles