Koola otsib uusi dimensioone

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Coca Cola Beat Box on kujunenud populaarseks, ehkki keegi väga ei jaga, mis ja miks see on.
Coca Cola Beat Box on kujunenud populaarseks, ehkki keegi väga ei jaga, mis ja miks see on. Foto: Enn Hallik

Londoni olümpiapargis on üks imelik rajatis. Maja selle kohta raske öelda, mingite imelike punaste risti-rästi tahvlitega rüütatud paarikorruseline maja suurune asi. Järjekord kogu aeg ukse taga, rahvas liigub muusika ja aneru saatel nende kahtalselt tuttavat värvi tahvlite taga spiraali mööda katusele.

Õige, see värv on Coca Cola oma, ja tegemist on firmat (loomulikult reklaamiva) Beat Boxiga. Selles olevat ühendatud arhitektuur, sport, muusika ja tehnoloogia, multimeediast rääkimata.

Beat Boxi teenindavad noored hästi aktiivsed inimesed, kes võtavad järjest sappa kümnest inimesest koosnevaid gruppe ja siis teekonnal üles katusele tutvustavad inimesi igasuguste muusikat mängivate tahvlite ning muuga, teevad nendega võimlemisharjutusi ja seletavad-seletavad-seletavad vahetpidamata. Ainus, millest eemalt vaadates aru ei saanud, oli see, et kas koolat ka pakutakse.

Märksõnad

Tagasi üles