Pärnu Postimehes oli nupuke selle kohta, et lahjad tooted pidavat poe piimariiulitelt ära kaduma.
Protsentidel on vahe, aga hinnad juba võrdseks muutumas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kui vaadata neid tooteid, siis protsentide osas on erinevusi kuid nende hind kipub juba võrdsel tasemel olema. Kui on valida kõrgema protsendilise ja madalama protsendilise piimatoote vahel ja samas mõlemi hind peaaegu üks, siis loomulikult valib tarbijast ostja parema ehk kõrgema protsendilise toote.
Tootjad on juba nii ahneks läinud, et soovivad ka lahjema piimatoote eest saada sama hinda praktiliselt mida parema ehk kõrgema protsendilise piimatoote eest ning pole siis imestada midagi kui lahjem toode ostmist ei leia ja see poeletile seisma jääb.
Eks tarbija vaatab ju lisaks piimatoodete protsentidele ka selle hinda ja kui hind on lahjal tootel peaaegu sama mis kõrgema protsendilisel tootel, siis loomulikult ostetakse parem toode.