Via Baltica ja Rail Balticu areng on Pärnumaale kahtlemata väga oluline, siin pole küsimustki, kuid esimese paranedes ja teise valmides peab maakonnas leiduma piisavalt sisu, et bussidel, autode, rongidel oleks põhjust siin peatuda.
Juhtkiri: Seis on ringraja kasuks 1:0
Kaasaegne taristu võimaldab ühest kohast kiiresti teise jõuda ning põhitrasside äärde jäävad riigid, maakonnad, vallad peavad kordades enam pingutama ja rahvusvaheliseltki olulisi tõmbekeskusi looma.
Pärnu linn Pärnu linnaks, selle arengusuunad on hetkel nii alalhoidlikud, et pole suurt millestki rääkida, aga kogu piirkonna mõttes on juba aastaid selge, et tähtsamad uued tõmbekeskused ei rajata mitte Pärnu linna, vaid Audru ja Tahkuranna valda, kõne all on vastavalt Audru ringrada ja Lottemaa.
On tähelepanuväärne, et nii Lottemaa kui Audru ringrada said positiivse toetamisotsuse Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuselt (EAS) ühel ajal. Veebruaris 2011 tehti otsus mõlemat ettevõtmist toetada umbes 3,19 miljoni euroga. Ringraja omafinantseeringuks kujunes umbes 1,5 miljonit eurot ja Lottemaa omaks pool miljonit vähem.
Mõlemad projektid evivad praegu samasugust tähtsust kui mõtete tekkimisel. Mõlemaid on vaja, aga, ühest küljest kahju, teisest küljest rõõm, valmimas on neist ainult üks, Audru ringrada.
Nüüdseks on teada, et esimene võidusõit toimub vastsel ringrajal juba septembri esimesel päeval. Mõnevõrra väiksema käraga, kuid seda sujuvamalt ja sirgjoonelisemalt võitsid ringraja tegijad Lottet mäekõrguse edumaaga.
Pärnu Postimees tunnustab MTÜ A2 Racingut ja selle juhatuse liiget Andres Halli, kes on kolme aastaga mõttest käegakatsutava tulemuseni jõudnud. Peatselt valmiv ringrada annab Pärnumaa konkurentsivõimele väga palju juurde.