Andris Tammela: Masendavalt halb teenindus

Andris Tammela
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Andris Tammela.
Andris Tammela. Foto: Urmas Luik

See, et Pärnus Port Arturi kaubanduskeskuses asuvas Saaremaa tarbijate ühistu toidupoes on alatasa kellaajale vaatamata kassades järjekorrad, ei üllata ilmselt ühtki seda kauplust regulaarselt külastavat klienti. Minu arvates jõudis sealne teenindus teisipäeval kella 19.50 paiku aga halvas mõttes täiesti uuele tasemele.

Kaupluses töötas vaid kaks kassat, mille taha tekkisid kiiresti järjekorrad. Samal ajal otsustasid kassiirid hakata ühes töötavatest kassadest peenraha vahetama. Nii läks ühest mittetöötavast kassast kassiir peotäie punaste sentidega kõrval töötavasse kassasse ja kallas sinna paari euro väärtuses väikseid eurosente. Kuigi samal ajal seisis kassajärjekorras vähemalt viis inimest, luges kassiir rahulolevalt mitu minutit peenraha. Vahepeal ilmus sappa mitu inimest juurde.

Pärast peenraha lugemise lõpetamist teatas kassiir, et peab nüüd oma kassa mingil põhjusel sulgema ja seepärast teenindab ära vaid need kunded, kes on jõudnud oma kauba juba ostulindile asetada. Kõik ülejäänud kliendid, kes rahulikult ootasid kassiiri peenraha lugemise lõppu, suundugu aga kõrvalkassa järjekorra lõppu.

Ei võtnud küll aega, kuid usun, et püstitasin teisipäeva õhtul Saaremaa tarbijate ühistu kaupluses oma toidupoes järjekorras seismise rekordi.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles