Kas kõnesekundi arvestamine minutiks on ikka õiglane?

, Viinahaualt, Tori vallast
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Helistaja. Foto on illustreeriv.
Helistaja. Foto on illustreeriv. Foto: Mihkel Maripuu / Postimees

Olen aastaid olnud EMT klient ja kui hakkasin kliendiks, siis oli asi normaalne- arvesse läks vaid see kõneaeg mida sai reaalselt tarbitud.

Nüüd juba aastaid on uued reeglid ja selle alusel võib juhtuda ka nii, et kui klient saab ühenduse ja see kõne juba paari sekundi pärast juhtub näiteks puuduliku levi tõttu katkema, siis kliendile arvestatakse kõneks ikka minut ära. Selline olukord on kliendi tüssamine. Kas sama süsteem kehtib ka teistes võrkudes?

Oletame et helistad mõnele inimesele kes on näiteks või Tele 2e  klient ja kõneminut on kallim kui EMT võrgus helistamisel ning kõne katkeb mõne sekundi pärast kas kehva levi või tühjaks saanud mobiiltelefoni aku tõttu. Sellisel juhul kingib klient olematu kõne eest raha  EMT-le. EMT ei garanteeri ju ühelegi kliendile kvaliteetset levi.

Antud looga tahan öelda seda, et EMT võiks siiski oma kõnearvestust muuta endiseks tagasi, et klient tasuks ikka reaalselt tehtud kõneaja eest, mitte aga nii et kümme sekundit on kõne kestvus ja minut arvestatakse. See pole lihtsalt õige ega aus!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles