/nginx/o/2012/09/24/1336718t1h3a3a.jpg)
Olen aastaid olnud EMT klient ja kui hakkasin kliendiks, siis oli asi normaalne- arvesse läks vaid see kõneaeg mida sai reaalselt tarbitud.
Nüüd juba aastaid on uued reeglid ja selle alusel võib juhtuda ka nii, et kui klient saab ühenduse ja see kõne juba paari sekundi pärast juhtub näiteks puuduliku levi tõttu katkema, siis kliendile arvestatakse kõneks ikka minut ära. Selline olukord on kliendi tüssamine. Kas sama süsteem kehtib ka teistes võrkudes?
Oletame et helistad mõnele inimesele kes on näiteks või Tele 2e klient ja kõneminut on kallim kui EMT võrgus helistamisel ning kõne katkeb mõne sekundi pärast kas kehva levi või tühjaks saanud mobiiltelefoni aku tõttu. Sellisel juhul kingib klient olematu kõne eest raha EMT-le. EMT ei garanteeri ju ühelegi kliendile kvaliteetset levi.
Antud looga tahan öelda seda, et EMT võiks siiski oma kõnearvestust muuta endiseks tagasi, et klient tasuks ikka reaalselt tehtud kõneaja eest, mitte aga nii et kümme sekundit on kõne kestvus ja minut arvestatakse. See pole lihtsalt õige ega aus!