“Palju õnne, olete võitnud kodupuhastuse!” (8)

Annika Kuusik
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: shutterstock.com

Nii pöörduvad Goldstar Eesti OÜ müügiesindajad potentsiaalsete klientide poole telefonitsi. Paljud on avaldanud pahameelt selle üle, et ettevõte teeb tooteesitlusi ja aktiivset müügitööd eakate seas, kes ei pruugi tänapäeva müügistrateegiatest ega tehnoloogiatest hästi aru saada. Näiteks üks vanaproua, kellel käidi kodus toodet esitlemas ja kes tema lapselapse sõnade kohaselt ära räägiti, on 91aastane. Samuti kooruvad lugudest välja ebameeldivused ja takistused, mis kauba tagastamisel ette on tulnud.

Pärnumaal elava Mirjami vana­ema on 82aastane. Eakale helistati ja teatati, et ta on võitnud kodupuhastuse. Vanaproua oli õnnelik, sest kehva tervise tõttu­ ei õnnestu kodu nii heas korras hoida, kui tahaks. “Muidugi oli tegemist pettusega ja pensionärile, kelle pension on alla miinimumtöötasu, määriti pähe 1300 eurot maksev aurupuhasti, mille maksumus koos intressidega olnuks pea 1800 eurot,” pahandas lapselaps.

Mirjam sai vanaema ostust teada paar päeva hiljem, kui talle külla läks. Tema sõnutsi oli vanaema õnnetu: masinat ta kasutada ei osanud, kuid oli leppinud asjaoluga, et kui on juba lepingule alla kirjutanud, peab selle kinni maksma.

Kommentaarid (8)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles