Veidi rohkem kannatust

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Ants Liigus

Toimetusse helistas pahane naine, kes oli saanud Eesti Energialt 300kroonise elektriarve korteri eest, mida ta ei kasuta ja kus kogu elektrisüsteem on välja lülitatud. Soovides valearvet õiendada, üritas ta saada ühendust Eesti Energia klienditelefonil 1545 ning valitud seitsmel-kaheksal korral oli liin hõivatud. Pärnu Postimehelt soovis helistaja teada, miks Eesti Energia ei võiks avada veel teisegi klienditelefoni, kui olemasolev on nii koormatud.

Tegime numbril 1545 proovikõne ja ühenduse klienditeenindajaga, kelle lahendada on muud küsimused kui registreerida telefonitsi öeldud elektrinäitu, saime umbes 15 sekundiga. Ei oska Eesti Energiaga küll kuidagi kurjustada. Võib-olla tasub varuda veidi rohkem kannatust?

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles