Toomas Kivimägi: Libatse-Nurme teelõigu neljarealiseks ehitamisest ei ole loobutud

Tallinna–Pärnu maanteel sõidab võrreldavatel lõikudel umbes kaks korda rohkem rekasid kui Tallinna–Tartu maanteel, kirjutab Toomas Kivimägi.
Tallinna–Pärnu maanteel sõidab võrreldavatel lõikudel umbes kaks korda rohkem rekasid kui Tallinna–Tartu maanteel, kirjutab Toomas Kivimägi. Foto: Marko Saarm

Hiina suur juht Deng Xiaoping on läinud ajalukku ütlusega “Pole tähtis, mis värvi on kass, peaasi, et ta hiiri püüab”. Selles peitub väärt ja praktiline sõnum: kui musta kassi eest tuleb maksta kaks korda rohkem kui valge eest, saavad musta lubada vaid vähesed. Kuid pole probleem, kui valge teeb ära sama töö poole odavamalt. Loe ka "Martin Helme: Neljarealiste teede ehitust pidurdav Reformierakond karistab Eesti inimesi"

Siit saab tõmmata paralleeli, kas ehitada Nurme–Libatse lõik PPP-katseprojektina või riigieelarve rahaga. Esimesel juhul on maksumus Ernst & Youngi analüüsi kohaselt 175, teisel 103 miljonit eurot. Vahe 72 miljonit. Millise variandi te eraisiku või ettevõtjana valiksite?

Tagasi üles