Andrei Korobeinik Kas Via Baltica sai lõpuks valmis? (6)

Andrei Korobeinik märgib, et näiteks lõpeb Pärnu–Uulu 2+2-lõik praegu kaks kilomeetrit enne üliohtlikku Uulu ristmikku, kuhu ta pidi järgmise etapi raames jõudma. Nüüd aga ei tule mingit järgmist etappi.
Andrei Korobeinik märgib, et näiteks lõpeb Pärnu–Uulu 2+2-lõik praegu kaks kilomeetrit enne üliohtlikku Uulu ristmikku, kuhu ta pidi järgmise etapi raames jõudma. Nüüd aga ei tule mingit järgmist etappi. Foto: Mailiis Ollino

Kui tavaliselt teevad valitsuserakonnad rahakraanid enne valimisi lahti, siis seekord läks teisiti. Kui jätta kõrvale sotsiaaldemokraatlikud püüdlused viia raha enda valimisringkondadesse (seegi läbi ei läinud), siis väga palju rõõmusõnumeid riigieelarvestrateegiast ei paista.

Erilist tähelepanu tahan pöörata Pärnumaale üliolulisele Via Baltica ehitusele, mis nüüd on 20 aasta võrra edasi lükatud ja mida kirglikult kirjeldab ka Reformierakonna esindaja riigikogus Toomas Kivimägi.

Oma leheartiklis (vt Toomas Kivimägi, “Via Balticast on saanud (riigi) prioriteet”, PP 14.12) viskub Kivimägi ambrasuurile ja väidab, et Via Balticast on saanud riigi ja kahtlemata tema enda prioriteet ja nüüd, pärast ehitusplaanide tühistamist ehitatakse hoopis rohkem ja paremini.

Tagasi üles