Andrei Korobeinik Eesti võiks mõelda suurkorporatsioonide reklaamimaksule

Andrei Korobeinik
, Keskerakonna juhatuse liige
Copy
Andrei Korobeinik, Keskerakond
Andrei Korobeinik, Keskerakond Foto: Mailiis Ollino
  • Valitsus tahab ajakirjanduse käibemaksumäära tõsta viielt protsendilt üheksale protsendile.

Kõik valitsuse plaanitud maksutõusud on mõeldud selleks, et leida pool miljardit eurot aastas. Just nii palju läheb maksma Reformierakonna kavandatud maksusoodustus rikastele Eesti elanikele. Selle kinnimaksmiseks tõuseb majutusasutuste ja ajakirjanduse käibemaks ja ka üldine käibemaks kasvab 22 protsendini, jäävad ära erakorralised pensionitõusud, väheneb omavalitsuste tulubaas ja palju muud.

Loomulikult ei toeta ma valitsuse majanduspoliitikat. Rikastele mõeldud tulumaksusoodustus niigi suurendab ebavõrdsust ühiskonnas, sellele katteallikate leidmine lööb aga vaesemaid inimesi kõige valusamalt ja hävitab möödaminnes paar majandussektorit.

Mis puudutab ajakirjandust, siis võiks Eesti pigem mõelda suurkorporatsioonide reklaamimaksule, mis hõlmaks nii Youtube’is või Facebookis avaldatud reklaame kui ka näiteks Spotify või Netflixi kuutellimusi. Tegemist on sadade miljonitega, mis lähevad maksuvabalt Eestist välja. Välismaiste teenusepakkujate müügimahud kasvavad iga aastaga.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles