Parim klienditeenindaja töötab Pärnus Lepa keskuses

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Parim klienditeenindaja Jana Hansen (esiplaanil) sai lisaks tunnustusele pea 1000eurose reisikupongi.
Parim klienditeenindaja Jana Hansen (esiplaanil) sai lisaks tunnustusele pea 1000eurose reisikupongi. Foto: Erakogu

Rimi parima klienditeenindaja ehk nobenäpu valimisel osutus tänavu võitjaks Pärnu Lepa Säästumarketi töötaja Jana Hansen, kes on töötanud seal kolm aastat.

Nobenäpu finaali jõudis 20 teenindajat Rimidest ja Säästumarketitest kogu Eestist. “Selleks, et olla oma ametipostil hea, tuleb olla sina ise,” lausus Hansen. “Oma tööd tuleb nautida ja tööle minna alati rõõmuga: teha tuleb seda, mis meeldib.”

“Kõige keerulisem on teenindajal hakkama saada raskete klientidega, aga siinkohal tuleb mõelda, et neilgi on oma probleemid. Sellest tuleb aru saada, ” selgitas Hansen.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles