Juhtkiri: Lennujaam muutub üha olulisemaks

Arvamustoimetus
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Pärnu Postimees

Kuigi praegu võib lendamine Tartust Tallinna tunduda raha raiskamisena, mängib ajategur juba lähiaastatel aina olulisemat rolli. Lõpuks kaalub ajavõit, mis saadakse Tallinnast Narva, Kuressaarde või Tartusse, Pärnust Narva, Tartusse või Kuressaarde lendamisel üles rahakulu ning siselennundus hakkab Eestis ilmet võtma.

Sellest on aru saanud ärimehed, kes veavad Olgina ehk tegelikult Narva lennujaama kordategemist. Uudisteagentuur BNS andiski eile teada, et Vaivara vald on algatanud Olgina lennuvälja maa-ala detailplaneeringu.

Sugugi mitte juhuslikult pole Pärnu Postimehes viimasel ajal arvamusveergudel kirjutatud Pärnu lennujaamast. Tähelepanelik lugeja märkas Olaf Esna pikemas ajalookirjutises ajaloolisi paralleele, mida annab tõmmata läinud sajandi 30. aastate ja tänapäeval valitseva suhtumisega Pärnu lennujaamasse.

Pärnu Postimees on veendunud, et lehe ja Euroopa Parlamendi infobüroo ühiskorraldusel 12. novembril toimuval arvamusliidrite lõunal Endla teatris ei pääseta mööda lennujaama teemast.

Valitsusest on kõnelema oodatud majandus- ja kommunikatsiooniminister Juhan Parts, kes 2007. aastal Pärnu Postimehele antud intervjuus tõdes, et Pärnul puudub jätkusuutlik visioon, mida lennujaamaga pihta hakata, ning ta ootab suvepealinna ettepanekuid. Tekib kuri kahtlus, et Parts ootab neid ettepanekuid siiani või on juba käega löönud.

Pärnakate eesmärk ei saa olla muu, kui teha kõik endast sõltuv, et riigi ja Euroopa Liidu abiga viia Pärnu lennujaam sellisesse seisu, et seal saaksid aasta ringi startida ja maanduda nii sise- kui rahvusvaheliste liinide lennukid.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles