Tuleviku kiirtee reanimeerib Pärnu hääbunud tööstuse (3)

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärnu rahvusvaheline reisiterminal kerkib Rail Balticu äärde kohta, kus praegu on ajutine rongijaam Pärnu ja ­Tallinna vahe­lise rööbastee kasutajatele.
Pärnu rahvusvaheline reisiterminal kerkib Rail Balticu äärde kohta, kus praegu on ajutine rongijaam Pärnu ja ­Tallinna vahe­lise rööbastee kasutajatele. Foto: Urmas Luik

Veel kaheksa aastat ja saame Pärnust tuhiseda pealinna 240kilomeetrise tunnikiirusega, sest Balti riike ühendava rööbastee projekteerimine on alanud vaatamata tundele, nagu eksisteeriks kaks paralleelmaailma. Üks, mida edastab Rail Balticu (RB) kommunikatsioonibüroo, ja teine, mida väljendab kodanikuühendus ARB (Avalikult Rail Balticust).

Koduriigis kulgeb RB 213 kilomeetri pikkuselt läbi Harju-, Rapla- ja Pärnumaa. Paraku on küsimusi rohkem kui vastuseid, sest meie maakonda läbivad tulevikurööpad ligemale 110 kilomeetril Kõnnust Iklani.

Rail Balticu Eesti koordinaator Kristjan Kaunissaare, millal on RB projekteerijatel ja asjaosalistel plaanis kohtuda nendega, kes jäävad raudteekoridori lähedusse ja kellel on, mida küsida?

Kommentaarid (3)
Copy

Märksõnad

Tagasi üles