Majandusteadlane: Elu erineb Rail Balticu äriplaanist (3)

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Majandustead- lane Endel Oja leiab, et ainus koht, kus pärnakatel võiks Rail Balticust kasu olla, on Tallinna ja Riiga bussist kiiremini jõudmine.
Majandustead- lane Endel Oja leiab, et ainus koht, kus pärnakatel võiks Rail Balticust kasu olla, on Tallinna ja Riiga bussist kiiremini jõudmine. Foto: Mailiis Ollino

Majandusteaduste kandidaat Endel Oja juhib kinnisvarafirmat ega jäta sõna sekka ütlemata sellisel tulisel teemal nagu kiirraudtee Rail Baltic, mis peaks hakkama ühendama Tallinna 1000 kilomeetri kaugusele jääva Varssaviga.

Rail Balticu (RB) ehituslik maksumus on ligemale kuus miljardit eurot, millest Euroopa ­Liidu kanda jääb 85 protsenti ja Eesti Vabariigi omaosalus oleks 300 miljonit eurot.

Kellele ja milleks vajame RBd ning kas saksa filoloog, RB Eesti koordinaator Kristjan Kaunis­saare (vt PP 5.12.18) kummutab või hoopis loob müüte? Sellest ja riigikogu liikme Toomas Kivimägi (vt PP 11.12.18) väidetest kõnelesimegi Endel Ojaga, kes esines teemaettekandega riigikogus.

Kommentaarid (3)
Copy
Tagasi üles