Rääma piigad oskavad välireklaami analüüsida

Veste Roosaar
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Käroli Pajo ja Laura-Liis Koikson pälvisid välireklaami asjatundliku analüüsimise eest ettevõtlusteemalises meeskonnamängus Creatlon eriauhinna.
Käroli Pajo ja Laura-Liis Koikson pälvisid välireklaami asjatundliku analüüsimise eest ettevõtlusteemalises meeskonnamängus Creatlon eriauhinna. Foto: Erakogu

Käroli Pajo ja Laura-Liis Koikson Pärnu Rääma põhikoolist pälvisid üle-eestilises ettevõtlusteemalises meeskonnamängus Creatlon tarbijakaitseameti eriauhinna.

Käroli ja Laura läbisid edukalt Creatloni kõik kolm etappi ning said Estonian Business Schoolis toimunud autasustamisel tarbijakaitseameti eriauhinna, sest nad paistsid silma välireklaami asjatundliku analüüsimisega.

„Käroli ja Laura oli ühtlasi ainus kaheliikmeline meeskond, ülejäänud võistkonnad olid kolmeliikmelised,“ ütles Kadri Mekk, Rääma kooli direktori asetäitja noorsootöö alal.

Sel aastal osales Creatlonis 84 meeskonda Eesti eri koolidest.

Creatlon on Junior Achievement Eesti ja Estonian Business Schooli korraldatav üle-eestiline ettevõtlusteemaline meeskonnamäng, mis toimus 8. oktoobrist 14. märtsini ja koosnes kolmest etapist: individuaalsest netiviktoriinist, kuu aja jooksul lahendatavas viiest komplekssest ülesandest ja maksude maksmise teemalisest videost.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles