Säästumarketi ja Rimi kauplustes tuli müügile uus eritellimusel valmistatud „%“ kaubamärgiga tootesari, mis pakub toidu- ja esmatarbekauba osas kuni 50% madalamat hinda, võrreldes konkureerivate soodustootemarkidega.
Säästumarket ja Rimi toovad müügile uue soodustootesarja
Säästumarketite ja Rimi turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnul tõi ettevõte turule uue ja soodsa kaubamärgi eelkõige üldist majanduslikku olukorda ja muutunud tarbijakäitumist silmas pidades. „See on selge, et tarbijad on oma ostudes kokkuhoidlikumad ja eelistavad odavama hinnaklassi tooteid, protsendimärgiga omatoodete sari ongi niinimetatud hinnavõitleja ehk selle märgiga tooted on alati oma kategoorias kõige soodsamad,“ ütles Mägioja.
Mägioja sõnul on „%“ märgiga tootesarja madalad hinnad võimalikud kuluefektiivse tootmisviisi ning kulude kokkuhoiu tõttu turunduse ja pakendite osas. „%“ kaubamärgi tootesortimenti kuuluvad makaronid, tatar, riis, õli, lahustuv kohv, must tee, kalapulgad ja 5-liitrine joogivesi. Mägioja sõnade järgi lisanduvad lähiajal soodsa kaubamärgi valikusse või, margariin, mahl, vorstid ja mähkmed. „Septembri lõpuks laieneb protsendimärgiga kauba valik kuni kolmekümne tooteni,“ ütles Mägioja.
Rimi Eesti Foodi sortimenti kuuluvad lisaks „%“ kaubamärgile teised omatooted, mida turustatakse nii Rimi kaubamärgi all kui tootemarkidena Alpenrose, Old Farmer, Marine ja Northland. Praegu on jaeketil 205 Rimi tootemarki kandvat toodet ning 570 eri
'inimedega spetsiaalselt Rimi Balticu jaoks tellitud toodet. 2009. aasta lõpuks plaanib Rimi nende toodete koguarvu suurendada kuni 1000 tooteni.