Rimi kauplused alandasid eilsest 1000 toote hinda, ettevõtte kinnitusel on tegu senisest soodsama hinnastrateegia kujundamise algusega ja hinnad langesid püsivalt. Olenevalt kaubagrupist langes hind 5-20 protsenti.
Rimi langetas hindu
Rimi hindas alla eelkõige igapäevast toidu- ja tarbekaupa, sealhulgas juustu, jogurti ja vorstitooted, kohvi, tee, kala ning teraviljatooted. Sõltuvalt tootegrupist on allahindlusprotsent erinev.
Rimi Eesti Foodi tegevjuhi Christer Östholmi sõnutsi sõltub jaekaubandus vahetult turu ja kliendi vajadustest.
“Praegu moodustab tarbija ostukorvi sisu valdavalt parema pakkumise ja soodsama hinnatasemega kaup ning just madalam hind on määrav ostukoha valimisel,” ütles ta. “Seega, kuna tarbija ostukäitumine on niivõrd hinnatundlik, tuleb jaekaupmehel oma klientide huviga paratamatult kohanduda.”
Uuringufirma AC Nielsen andmetel langesid kahel möödunud aastal sissetulekud 70 protsendil Eesti elanikest ja niisama palju tarbijaid tõmbas kulutusi koomale just toidu- ja tarbekauba pealt. (PP)