Praeguseks on enamikul pärnakaist taskus ühistranspordikaart: piiksutad läbi ja sõiduõigus tagatud. Tänu uuele süsteemile kogunevad intelligentsed andmed, mille analüüsimine võimaldab Pärnul transporditeenust optimeerida ja viia see vastavusse inimeste vajadustega. Aga kuidas oleks, kui sama kaardiga saaks linna omandis rajatiste uksi avada? See aitaks vähendada linna kulutusi uksevalvurite palgale, samuti suureneks inimeste mugavus, sest puuduks vajadus kasutada võtit näiteks staadionile sisenedes.
Tellijale
Kätlin Joala: Pärnult oodatakse nutilahendusi
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Linn on elukeskkond, kus kohtuvad probleemid ja lahendused. Ennustatakse, et linnas elavate inimeste arv maailmas kahekordistub 2030. aastaks ja Pärnu ei ole erand. Suur-Pärnu moodustamine tähendab keskuse olemuse muutumist ja silmitsi tuleb seista teistsuguste murede ja võimalustega ning toimetulek sõltub suuresti sellest, kuidas otsuseid langetatakse.