Sisukord
Tarbija
Postimees

Ainult mobiilile lootja võib jääda kauba eest tasudes hätta

3 min lugemist
Mobiiliga saab kauba ja teenuste eest tasuda iga kaupmehe juures, kelle kaardimakseterminalid viipemakseid lubavad. Nende leviku üle ei peaks vähemalt Eestis nurisema. FOTO: Graham Oliver

Vähe on pankade pakutavaid tehnoloogilisi lahendusi, mis viimastel aastatel oleks pälvinud nii palju tähelepanu kui mobiiliga viipemaksed. Arendusrallist võtab osa valdav osa panku. Need, kelle rakendusega veel viibates maksta ei saa, on vastava lahenduse vähemalt töösse võtnud.

Artikkel kuulatav
Postimees digipaketi tellijatele
Tellijale Tellijale

Pärnu Postimees katsetas, kas mobiilne rahakott asendab juba pangakaarti.

Mobiiliga saab kauba ja teenuste eest tasuda iga kaupmehe juures, kelle kaardimakseterminalid viipemakseid lubavad. Nende leviku üle ei peaks vähemalt Eestis nurisema. Pea kõikjal, kus tarbija oma raha ära anda saab, on antud võimalus ­seda viibates teha.

Swedbanki kaarditeenuste juhi Tõnu Otsa sõnutsi on Eestis mobiilsete kaardimaksete arv vaid aastaga kümnekordistunud. Kogu Baltikumis tehti umbes neli protsenti kaardimaksetest mobiilsete lahenduste abil. Omaette küsimus on, kas mobiiliga maksmisele saab alati loota. Nagu näitab siinkirju­taja paarinädalane kogemus Swedbanki Androidi pangarakendusega, siis iga kord paraku ei saa.

03.06.2020 05.06.2020
Loo tellimiseks pead olema sisse logitud Postimees kontole.
Logi sisse
Sul ei ole kontot?
Loo Postimees konto