Robotid hiilivad klienditeenindusse

Siiri Erala
, arvamustoimetuse juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Leti taga seisvate ja telefonile vastavate klienditeenindajate kõrvale on ilmumas virtuaalsed robotteenindajad. Pildil Tele2 teenindus.
Leti taga seisvate ja telefonile vastavate klienditeenindajate kõrvale on ilmumas virtuaalsed robotteenindajad. Pildil Tele2 teenindus. Foto: Erik Prozes / Postimees

Bussi- ja rongirobot on esimesed eestikeelsed juturobotid, mis on enda kanda võtnud osa harjumuspäraselt telefoni teel toimivast klienditeenindusest. Alanud aastal peaks niisuguseid tehisintellekte klienditeenindusse hiilima veel.

“Eesti ettevõttedki võtavad 2017. aastal kasutusele lihtsamad klienditeenindusrakendused ehk bot’id, mis annavad kohe automaatse vastuse kliendi küsimusele,” ennustas telekommunikatsioonifirma Tele2 juht Argo Virkebau lõppenud aasta viimastel päevadel. “Ettevõtted, mis jäävad kinni mehitatud klienditeenindusse, Y- ja Z-generatsioonis enam kliente ei võida, sest need põlvkonnad eeldavad uut tüüpi teenindust ega jää kõnekeskuse ooteliinile.”

Virkebau tunnistas, et Tele2 meeskondki on teel personalita klienditeeninduse poole. Robotilt saaks küsida teenusekasutuse kohta, lasta soovitada endale sobivaima paketi ja selle aktiveerida või tellida kaubasaatmise.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles