Kõige pikem reklaam

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Kaader filmist

Filmides on tihtipeale tooteid ja teenuseid reklaamitud, mõnikord vähem, mõnikord rohkem märgatavalt, kuid mitte kunagi päris avalikult, sest see pole kohane. Äsja meie kinodesse jõudnud komöödia „Praktikandid“ üritab seda tava murda.

Filmitööstus kasutab hea meelega reklaamiraha, et linateoste paisuvaid eelarveid kontrolli all hoida, pakkudes korraliku summa eest mõnele tootele või teenusele natuke eetriaega. Iseenesest ei kujuta see endast just väga suurt probleemi, kui propaganda jääb mõistuse piiridesse.

„Praktikandid“ läheb hoopis teist teed ja ehitab kogu süžee üles ühele rahvusvahelisele suurkorporatsioonile, mis tegelikult erilist tutvustamist ei vajagi, sest on juba niigi tuntud. Ilmselt ei leidu maamunal inimest, kes poleks midagi kuulnud tehnoloogiagigandist Google.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles