Hea on, et kolisime uutesse ruumidesse, mis on klienditeeninduseks varasemast avaramad, sõbralikumad ja nüüdisaegsed. Saime juurde võtta töötajaid, et pakkuda kvaliteetsemat teenust kui seni. Samuti on meil uus ja parem infosüsteem, mis kiirendab teenindusprotsessi, tänu sellele saab rohkem aega pühendada klientide nõustamisele.
Gerli Mets: Mida tõi aasta Eesti töötukassale?
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Positiivne on, et oleme saanud pakkuda rohkematele inimestele teenuseid. Koostöös tööandjatega oleme leidnud praktikakohti töötutele, selle tulemusel on paljud neist hiljem tööle saanud.
Negatiivne? Endiselt teeb muret kasvav töötus, mis Pärnumaal on jõudnud ligi 6000 inimeseni.