Fujitsu Estonia avab Pärnus Martensi majas IT-kasutajatoe osakonna, kus esmalt saab tööd kümme kohalikku soome keele oskajat, kes soovivad arendada oma IT-oskusi.
Fujitsu Estonia laieneb Pärnusse
Fujitsu kasutajatugi teenindab paljusid Põhjamaade suurettevõtteid. Töötajad suhtlevad kõikides Skandinaavia ja Baltikumi riikide keeltes ja lahendavad arvutikasutajatel ette tulevaid probleeme.
Fujitsu kasutajatoe juhi Merike Tiigi sõnutsi laieneb Service Desk ehk kasutajatugi Pärnusse, kuna tööturu kaardistus näitab, et siin on väljavaateid leida sobivate oskustega töötajaid.
"Kandidaatidelt eeldame peale soome keele hea oskuse tahet pakkuda suurepärast klienditeenindust, inimesed saavad õppida selgeks uue ameti. Pärnust hakkame teenindama Põhjamaade kliente esialgu soome keeles. Laienemisega tahame suurendada oma kliendibaasi ja olemasolevatele klientidele pakkuda paremat teenust. Tartus alustasime samuti kümne töötajaga ja praegu on meil seal 53 inimest ametis. Loodame, et ka Pärnus läheb nii," rääkis Tiik.
Kasutajatugi, mida Fujitsu Estonia on pakkunud juba kümme aastat, aitab Skandinaavia arvutikasutajatel lahendada töös ette tulevaid IT-probleeme.
"Kasutaja helistab, meie töötaja vastab. Vastajate tiimid on moodustatud kliendipõhiselt ja nad on koolitatud kliendi spetsiifilise riist- ja tarkvara järgi. Suure osa pöördumistest lahendavad meie töötajad telefonitsi, keerukamate juhtumite tarvis on teise ja kolmanda astme tugi. Reakasutajate puhul on enamasti tegu arvutisse sissesaamise probleemide ja kasutajaõiguste, MS Office’i kasutamisega," selgitas Tiik.
Fujitsu Estonia kasutajatoe osakonnas töötab 160 inimest Tallinnas ja Tartus.