Hansagümnaasium mängib Siinmaa mängu

Veste Roosaar
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
11.c klassi õpilaste kujundatud Siinmaa mängu logo.
11.c klassi õpilaste kujundatud Siinmaa mängu logo. Foto: Illustratsioon

Pärnu Hansagümnaasium korraldab igal sügisel arhitekt Olev Siinmaa sünniaastapäeva paiku temanimelisi võistlusmänge, tänavu tähistatakse sellega Siinmaa 130. sünniaastapäeva.

“Et meie kooliperel on võimalus õppida ja tööd teha hästi ilusas koolimajas, mille on projekteerinud Olev Siinmaa, on meil igal sügisel tema sünniaastapäeva paiku põhjust kuulsat arhitekti meeles pidada – oleme mänginud mälumänge ja nn Olev Siinmaa mängu,” rääkis Hansagümnaasiumi huvijuht Lea Lips.

Täna toimub Siinmaa mäng linnas ja 18. novembril on esitlused saalis.

Linnamängus tuleb klassil koos läbida Olev Siinmaaga seotud hooned kontrollpunktidena. Mäng algab ja lõpeb Hansagümnaasiumis, kuid poolteise tunni jooksul tuleb jõuda Siinmaa elamu juurde (Rüütli 1a), avaliku tualeti (Kalda 9), Jakobsoni villa (Lõuna 2a), Ammende villa, kõlakoja, mudaravila, rannahoone ja Rannahotelli juurde.

Igas kontrollpunktis tuleb ära arvata ladinakeelsed sentensid ja soovitavalt nende järgi lavastada nädala pärast esitatava slaidi-show’ jaoks pildid, kus taustaks on Olev Siinmaa objekt.

Hindamisel arvestatakse nii klassi osalemise protsenti kui ladinakeelsete sententsite tõlkimisoskust.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles