Aeg on lisada koormust

Treener Henri Hiiemäe ja Krisitina Nisuma näitavad kuidas blokeerida middle-kick'i ehk jalalööki küljelt kehasse.

FOTO: Lilli Tölp

Oleme Mariaga kuu aega trennis käinud. Neli nädalat on möödunud märkamatult, aga õnneks on näha väikest arengut meie löögitehnikas. Esimesed nädalad õppisime käte- ja viimasel kahel jalalööke. Peale põlvelöökide kõhtu “oskame” nüüd lüüa ja blokkida low- ja middle-kick'e. Treener Henri Hiiemäe sõnutsi ei sooritata MMAs kuigi palju middle-kick'e ehk vööpiirkonda suunatud jalahoope. Sellest on pisut kahju, kuna need on seni õpituist ainsad jalalöögid, mida ma tänu kunagistele taekwondo-trennidele oskan. Treeneri väitel tekib middle-kick'i puhul oht, et vastane püüab lööja jala kinni ja tõmbab ta pikali. High-kick'ideks ehk jalalöökideks pähe pole me treeneri hinnangul veel valmis: kõigil ei pruugi jalg nii kõrgele tõusta.

Artikkel kuulatav
Minu Meedia tellijatele
Tellijale

Jala- ja kätelööke harjutades hoiame tempo aeglase ja lihasjõudu rakendame minimaalselt. Nagu Maria oma eelmises blogisissekandes nimetas, me mitte ei löö, vaid puudutame treeningpartnerit. Algajate puhul on aga üsna tavapärane, et oma löögijõudu ei osata hinnata ega lööki pidurdada. Hiljem avastab nii mõnigi oma puusal või säärtel sinikaid. Taolised intsidendid võivad sõprussuhted proovile panna, kuid õnneks vähemalt praegu veel me Mariaga suhtleme sõbralikult edasi. Sealjuures tahaksingi eeldada, et kõik on sinikatega juba sel hetkel arvestanud, kui end treeningutele registreeriti.

Tagasi üles