Kruusatee remontijad jäid soojale talvele jalgu

Silvia Paluoja
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pärast mõnda öist külmakraadi oli Lepplaane–Suigu tee roopas, ajuti laineline nagu pesulaud ja liinibuss läbis kõige hullemas seisus lõigud kiirusega 35 kilomeetrit tunnis.
Pärast mõnda öist külmakraadi oli Lepplaane–Suigu tee roopas, ajuti laineline nagu pesulaud ja liinibuss läbis kõige hullemas seisus lõigud kiirusega 35 kilomeetrit tunnis. Foto: Silvia Paluoja

Hommikuse Lepplaane–Suigu bussi juhi Urmas Paasiku ütlust mööda oli üle mõistuse, mida hilissügise peale jäänud teeremondiga tehti: varem kõva põhjaga kruuskattele veeti liiva ja savise kruusa segu, mis vihmadega muutus püdelaks poriks.

“Inimeste jalgade küljes oli see kinni kõik, kleepus jalanõudele,” seletab staažikas roolikeeraja. “Selle remonditud tee peal on tulnud bussi üles tõsta, õhkpatjade peale. Muidu on madal, jääb esimese otsaga teesse kinni. Jõukontrolli relee tuli välja võtta, et bussil ei kaoks mootori jõud, kui ta seal kinni kipub jääma. Niisugune nihverdamine, muidu ei olnud võimalik seda teed läbi sõita.”

Kesknädala hommikul lükkab höövel Uduvere–Suigu–Nurme riigiteed number 19210 siledamaks. Töö on alles alguses ja ülejäänud osa auklik ja laines nagu pesulaud. Lõiguti saab buss sõita vaid kiirusega 35 kilomeetrit tunnis, sest nagu juht ütleb: “Kui ma siin 60ga sõidaks, jääks bussist ainult plekk maha.” Ainsat töövahendit tuleb hoida.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles