Kihnu ja Munalaiu sadamat ootab süvendamine

PP
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kihnu sadam.
Kihnu sadam. Foto: Urmas Luik

Kihnu ja Munalaiu sadamat ootab süvendamine, sest saare ja mandri vahele kavandatud aastaringse ühendusega reisiparvlaev on suurema süvisega, võrreldes seni kasutatavate liinilaevadega.

Arendaja on AS Saarte Liinid, mis taotles keskkonnaministeeriumilt töödele vajalikku vee erikasutusluba, ja keskkonnamõju hindas OÜ Konsult.

Eile tutvustasid osalised Munalaiu, Manilaiu ja Kihnu sadama hüdroloogiliste rajatiste rekonstrueerimise keskkonnamõju hinnangut Kihnu rahvamajas ja Munalaiu sadamas. Töökava kohaselt võetakse sadamates tööde käigus välja kuni 85 000 kuupmeetrit pinnast, lõviosa sellest Tõstamaa valla Munalaiu sadamas.

“Ettepanekuid meile keskkonnamõju hindamise avalikul arutelul ei tehtud, küll vastasime mõnele küsimusele,” ütles AS Saarte Liinide arendusdirektor Peeter Oopkaup.

Riigihanke järel saavad alata tulevasse aastasse jätkuvad süvendustööd AS Saarte Liinide hallata olevates Pärnumaa sadamates - Kihnus, Munalaius ja Manijas.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles