Kihnu ja Munalaiu sadamat ootab süvendamine, sest saare ja mandri vahele kavandatud aastaringse ühendusega reisiparvlaev on suurema süvisega, võrreldes seni kasutatavate liinilaevadega.
Kihnu ja Munalaiu sadamat ootab süvendamine
Arendaja on AS Saarte Liinid, mis taotles keskkonnaministeeriumilt töödele vajalikku vee erikasutusluba, ja keskkonnamõju hindas OÜ Konsult.
Eile tutvustasid osalised Munalaiu, Manilaiu ja Kihnu sadama hüdroloogiliste rajatiste rekonstrueerimise keskkonnamõju hinnangut Kihnu rahvamajas ja Munalaiu sadamas. Töökava kohaselt võetakse sadamates tööde käigus välja kuni 85 000 kuupmeetrit pinnast, lõviosa sellest Tõstamaa valla Munalaiu sadamas.
“Ettepanekuid meile keskkonnamõju hindamise avalikul arutelul ei tehtud, küll vastasime mõnele küsimusele,” ütles AS Saarte Liinide arendusdirektor Peeter Oopkaup.
Riigihanke järel saavad alata tulevasse aastasse jätkuvad süvendustööd AS Saarte Liinide hallata olevates Pärnumaa sadamates - Kihnus, Munalaius ja Manijas.