Suures suvelõõsas tuleb BNSi vahendusel nagu edusammu raport uudis, et riik tutvustas 15 arutelul Rail Balticu (RB) trassi võrdlustulemusi ja rahvusvahelise kiire raudtee kavandamisel minnakse nüüd edasi laekunud ettepanekute analüüsiga.
Tellijale
Silvia Paluoja: Tuleviku Rail Baltic mõjub nagu tondi tulemine
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi teatel võrreldi kõiki trassikoridoride lõike põhjalikult, tuginedes loodus- ja inimkeskkonna kriteeriumidele, samuti lähtuvalt tehnilisest teostatavusest, ehitusmaksumusest ja sotsiaalmajanduslikest aspektidest. Keskkonnamõju hindamise ja planeerimise optimaalseks tunnistatud trass läheb läbi Pärnu, möödub Järvakandist ja Raplast läänes ning kavandatavast Nabala looduskaitsealast idas.