Rimi müüb helkuriga kotte

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ostukärud Rimi kaupluses.
Ostukärud Rimi kaupluses. Foto: PRIIT SIMSON/PM/SCANPIX BALTICS

Sellest nädalast on Rimides esimesena Eestis müügil helkuriga varustatud ostukotid. Uuenduslik kandekott täiendab Rimi pakutavat taaskasutusmaterjalidest toodetud paber-, tekstiil- ja vanadest reklaamiribadest valmistatud ostukottide sortimenti.


Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnade järgi on Rimi eesmärk ostukottide näol propageerida keskkonnasäästlikku mõtteviisi.



Helkuriga kotid on tehtud plastpudelite ja -pakendite töötlemisel saadavast polüpropüleenist.



Mägioja ütlust mööda soovib Rimi juhtida klientide tähelepanu keskkonnasäästlikule tarbimisele. “Keskmiselt ostetakse Rimis iga kolmanda ostuga kilekott, mis visatakse tavaliselt prügikasti, mitte ei töötata ümber. Oleme võtnud eesmärgiks, et see arv väheneks lähiaastatel tunduvalt,” lisas ta. (PP)

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles