Sellest nädalast on Rimides esimesena Eestis müügil helkuriga varustatud ostukotid. Uuenduslik kandekott täiendab Rimi pakutavat taaskasutusmaterjalidest toodetud paber-, tekstiil- ja vanadest reklaamiribadest valmistatud ostukottide sortimenti.
Rimi müüb helkuriga kotte
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rimi Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuhi Evelin Mägioja sõnade järgi on Rimi eesmärk ostukottide näol propageerida keskkonnasäästlikku mõtteviisi.
Helkuriga kotid on tehtud plastpudelite ja -pakendite töötlemisel saadavast polüpropüleenist.
Mägioja ütlust mööda soovib Rimi juhtida klientide tähelepanu keskkonnasäästlikule tarbimisele. “Keskmiselt ostetakse Rimis iga kolmanda ostuga kilekott, mis visatakse tavaliselt prügikasti, mitte ei töötata ümber. Oleme võtnud eesmärgiks, et see arv väheneks lähiaastatel tunduvalt,” lisas ta. (PP)