ARVUSTUS Festivalimuljeid: sillad ja purded üle ajajõgede võimsal helimaastikul

Leonora Palu
Copy
Nagu ühes Ameerika ulmefilmis, kus öö jooksul linn muutus ja hommikul olid tänavate ääres hoopis teised majad ja majade vahel hoopis teised tänavad, nõnda muudeti ühe õhtuga ära Pärnu kontserdimaja, kuna oma hääle jättis siia flöödikuningas, Berliini filharmoonik (ja veel paljude muude tiitlitega) Emmanuel Pahud.
Nagu ühes Ameerika ulmefilmis, kus öö jooksul linn muutus ja hommikul olid tänavate ääres hoopis teised majad ja majade vahel hoopis teised tänavad, nõnda muudeti ühe õhtuga ära Pärnu kontserdimaja, kuna oma hääle jättis siia flöödikuningas, Berliini filharmoonik (ja veel paljude muude tiitlitega) Emmanuel Pahud. Foto: Taavi Kull/Pärnu Muusikafestival

Äsja lõppenud 11. Pärnu muusikafestival kinkis publikule üheksa päeva jooksul 18 eriilmelist kontserti, millest allakirjutanu kuulas Pärnu kontserdimaja saalis kolme ja teisi Klassikaraadio lahkel vahendusel.

Raadiomeedium lisab heliteoste ette ja vahele tutvustusi, kommentaare ja intervjuusid, kohapeal aga avaneb võimalus arutada kuuldut kolleegide ja sõpradega publiku hulgast, ent ka maailmastaaridel nööbist kinni võtta, kui julgus kokku võtta. Jagan lugejaga kolmel kontserdil saalis kogetut ja jooksen tagantjärele mööda mõtteradu, mis helimaastikul kulgedes tekkisid. Tihti viisid rajad üle purrete ja mõnikord võimsate sildade, mis ületasid ajajõgesid ja riigipiire.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles