Õigupoolest pidanuks kolmanda silla ära tegema aastail 2015–2019, kui kindlus Euroopa Liidu rahaõla suhtes oli suurem ja inglased veel tegid makseid ühisesse eelarvesse. ELi rahastusperiood lõpeb sel aastal ja järgmise (2021–2027) kavandamine on üsna varases faasis.
Tellijale
Pole kehvemat ajastust kolmandaks sillaks (4)
Silla ehituseks toetuse saamise väljavaadet kommenteeris majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi transpordiarengu ja investeeringu osakonna juhataja Indrek Gailan. Ta ei öelnud, et ELi raha saab, ega väitnud sedagi, et ei saa. “Kindlasti on uuel perioodil prioriteetsemad projektid, mis linnalistes piirkondades aitavad suurendada jalgsi liiklemist ning jalgratta- ja ühistranspordi kasutamist. Seda seepärast, et vähendada aastaks 2030 transpordisektori süsinikdioksiidi heidet näiteks autostumise arvelt,” andis Gailan lootust.