Saada vihje

Pole kehvemat ajastust kolmandaks sillaks (4)

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kesklinna sild.
Kesklinna sild. Foto: Mailiis Ollino

Õigupoolest ­pidanuks ­kolmanda ­silla ära te­gema aastail 2015–2019, kui kindlus Euroopa Liidu rahaõla suhtes oli suurem ja inglased veel tegid makseid ühisesse eelarvesse. ELi rahastusperiood lõpeb sel aastal ja järgmise (2021–2027) kavandamine on üsna varases faasis.

Silla ehituseks toetuse saa­mise väljavaadet kommenteeris majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi transpordiarengu ja investeeringu osakonna juhataja Indrek Gailan. Ta ei öelnud, et ELi raha saab, ega väitnud sedagi, et ei saa. “Kindlasti on uuel perioodil prioriteetsemad projektid, mis linnalistes piirkondades aitavad suurendada jalgsi liiklemist ning jalgratta- ja ühistranspordi kasutamist. Seda seepärast, et vähendada aastaks 2030 transpordisektori süsinikdioksiidi heidet näiteks autostumise arvelt,” andis Gailan lootust.

Samal ajal jahutas Gailan ülearust õhinat: “Milliseks kuju­nevad kavandatavad meetmed ja toetuse hulk, selgub Euroopa läbirääkimistel ja riigisisestel aruteludel selle aasta jooksul.”

Kommentaarid (4)
Vaba aeg
Tagasi üles