Pärnu jõe põhja puurimine viibib tehnilise tõrke tõttu

Copy
Selline hakkab välja nägema raudteesild üle Pärnu jõe.
Selline hakkab välja nägema raudteesild üle Pärnu jõe. Foto: Rail Baltic Estonia/Infrabim

RB Rail ASi teatel oli täna plaanis algust teha Papiniidu raudteesillal Pärnu jõe põhja puuraukude tegemisega, kuid puurimismasina tehnilise tõrke tõttu lükkub töö edasi.

RB Raili pressiesindaja Kai Simsoni väitel antakse tööde algusest teada esimesel võimalusel.

Pärnu jõe põhja uuringute käigus soovitakse saada selgust Rail Balticu kiirraudteele kavandatud raudteesilla vundeerimislahenduse suhtes.

“Uuringud on eeldus, et leida ohutu ja optimaalne vundeerimislahendus tulevasele Rail Balticu raudteesillale Pärnu jõel,” selgitas RB Raili projektijuht Kaur Laansalu.

Uurimistöid tehakse Papiniidu raudteesilla pealt. Selleks viiakse olemasolevalt raudteesillalt mõlemas kaldapoolses avas terashülsid jõepõhja. Hülsid paiknevad sillasammastest ligikaudu viie meetri kaugusel ja nende asukohad tähistatakse signaaltuledega sõudepaatidega.

Töid teeb Hispaania geotehniliste uuringute ettevõte Geoprovi, Geotecnia y Sondeos, SL.

Tagasi üles