:format(webp)/nginx/o/2025/04/05/16757003t1h33a0.jpg)
Reede õhtul Tallinnas Kultuurikatlas "Kuldmuna 2025" auhinnapeol tunnustati möödunud aasta silmapaistvamaid turundus- ja reklaamitöid. Pärnu disainipäev pälvis autasu üritusturunduse kategoorias, milles tõi koju pronksmuna.
27. korda toimuv loovuskonkurss on kasvanud Eesti turundusvaldkonna kõige oodatumaks sündmuseks. Kuldmuna konkursile esitati tänavu rekordilised 1079 tööd. Žürii nägi kaks päeva vaeva, et välja valida finalistid.
Reedesel galal kuulutati parimad välja neljas kategoorias: turunduskommunikatsioon, kommunikatsioon, disain ja meisterlikkus ning üritusturundus.
Pärnakate saavutus on märgiline, sest konkursi pika ajaloo jooksul on see esimene kord, mil Pärnus toimuv sündmus üritusturunduse kategoorias on Kuldmuna tunnustuse pälvinud.
/nginx/o/2025/04/05/16757004t1h0d4a.jpg)
Disainile pühendatud linnafestival toimub Pärnus alates 2022. aastast eesmärgiga tutvustada disaini rolli igapäevaelus. Siinse disainipäeva korraldusmeeskonda kuulub kolm kohalikku ettevõtjat: Kati Vaas, Kaydi Tomson ja Liisa Mägi.
Trio panustab teemapäeva nähtavusse ja toob disaini esiplaanile ning pakub osalejatele hea võimaluse avastada kohalikke talente ja ainulaadseid ideid. Ka tugevdab naiste ettevõtmine Pärnu kui linna mainet Eesti loomevaldkonna keskpunktina. Järgmine disainipäev toimub 15. novembril.
Kuldmuna nägi ilmavalgust 1990ndatel, kui Eesti reklaamiagentuuride liit soovis esile tõsta andekaid loovtiime ja inimesi, kel sihiks kohaliku reklaami- ja turundusmaailma piire nihutada. Kuldmuna on Eesti kõige vanem ja prestiižsem reklaamikonkurss, mille auhindadel on kaal nii üldsuse kui tellijate ja konkurentide silmis.