Kuna kliendid eelistavad pangaga suhelda üha enam digikanalite kaudu ja külastavad pangakontorit aina vähem, suleb Luminor 1. detsembrist Pärnu klienditeeninduse. Pärnus jätkavad tööd panga tugiteenuste töötajad.
Pank suleb Pärnus klienditeeninduse
"Inimesed liiguvad teenuste tarbimisel üha enam digimaailma ja füüsilise kokkupuute vajadus väheneb järjepidevalt. See suundumus sai koroonapandeemia ajal hoogu juurde," selgitas Luminori Eesti eraisikute panganduse juht Kaspar Kork. "Seda kinnitab meie kontorivõrgustiku analüüs, näiteks on uute klientide liitumine veebi teel mullusega võrreldes kasvanud 27 protsenti."
Kuigi pangakontorisse mineku põhjusi jääb tänapäeval üha vähemaks, on Luminori eesmärk olnud, et kõik pangateenused oleksid klientidele alati kättesaadavad asukohast sõltumata. "Näiteks saavad kliendid digitaalselt teha kõiki olulisemaid pangatoiminguid, sealhulgas avada kontot ja taotleda laenu. Samuti näitab klientide tagasiside, et üldine rahulolu meie pakutavate teenustega on märgatavalt kasvanud," lisas Kork.
Luminori Eesti eraisikute panganduse juht rõhutas, et pank tööandjana Pärnus jätkab. "Kuna meie senine kontor oli eelkõige mõeldud klientide füüsiliseks teenindamiseks, toob muudatus kaasa Pärnu kontori kolimise. Uuel pinnal jätkavad meie tugiteenuste töötajad, kes erandjuhtudel saavad klientidele siiski võimaldada ka füüsilist kohtumist," täpsustas Kork.
Luminoril on Pärnus viis rahaautomaati, millest kolmel on ka sularaha sissemakse funktsioon.
Pärast Pärnu kontori sulgemist jätkab Luminor klientide teenindamist Tallinna ja Tartu kontorites. Kõiki igapäevaseid pangatoiminguid saab mugavalt teha internetipangaski.