Munalaiu sadamas jätkub süvendamine

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Copy
Manija liinipaadi randumiskai naabruses jätkub AS Saarte Liinide tellimusel Munalaiu ja Manilaiu sadama vahelise akvatooriumi süvendamine.
Manija liinipaadi randumiskai naabruses jätkub AS Saarte Liinide tellimusel Munalaiu ja Manilaiu sadama vahelise akvatooriumi süvendamine. Foto: Ants Liigus

Munalaiu sadamas on kaid korda saanud ja jätkub Manijani viiva veetee süvendamine nelja meetri peale, et suurema süvisega alused saaksid sadamasse sõita.

Munalaiu sadamat haldab riigile kuuluv AS Saarte Liinid, mille juhatuse liige, ehitusjuht Peeter Oopkaup ütles, et Munalaiu ja Manija akvatoorium süvendatakse poolesaja meetri laiuselt ning töö on plaanis lõpetada novembris. Kas see plaan vett peab, oleneb peamiselt ilmastikust ja tehnika vastupidavusest. Käimasolevate tööde peategija on AS Inseneriehitus.

“Süvendamise järel saavad Munalaiu sadamasse sõita ka suurema süvisega laevad kui praegune Amalie,” mainis Oopkaup, pidades silmas Kihnu liini teenindavat reisiparvlaeva.

Pärnumaa ühe merevärava, Munalaiu sadama rekonstrueerimistööde maksumus on ümmarguselt 2,3 miljonit eurot. Sadamasse on ehitatud ligi 170 meetri pikkuselt kaid, uuendatud ligi 100 meetrit kaitsemuuli, püstitatud tuuletõkkesein Kihnuga ühendust pidava aluse saabumise ja väljumise kohas.

Märksõnad

Tagasi üles