Saada vihje

Otseülekanne Riik esitleb turismi pikka plaani (2)

Copy
Pärnu turismimagnet on suvine rand, kuid kahjuks jõuavad turistid Pärnusse ainult suvel, mistõttu sealsete majutusasutuste efektiivsus on madal.
Pärnu turismimagnet on suvine rand, kuid kahjuks jõuavad turistid Pärnusse ainult suvel, mistõttu sealsete majutusasutuste efektiivsus on madal. Foto: Urmas Luik

Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) esitleb täna turismi pikka vaadet aastani 2035, see seab ambitsioonika eesmärgi kahekordistada turismi lisandväärtust.

Eesmärk on kujundada Eesti kui turismisihtkoht innovatsiooni, kestlikkuse ja erakordse külalislahkuse sõlmpunktiks, muutes meie eripära tuluks, olgu see siis digiriik, kultuuri- ja loodusrikkus, gastronoomia või tavapärane eluolu.

Need eesmärgid on kokku lepitud 300 turismi- ja majanduseksperdiga, läbinud avaliku kooskõlastuse ja neid tulemusi täna tutvustataksegi.

Majandus- ja tööstusministri Erkki Keldo sõnade kohaselt on turism Eesti majanduse tähtis osa, millel on oma roll majanduse konkurentsivõimet kasvatavate investeeringute riikitoomisel. “Turismisektor aitab luua Eesti külalistele esmamulje meie riigist, mõjutades sellega investeerimisotsuseid. Turismi pika vaate eesmärk on panna paika sihid, millega suurendada meie riigi atraktiivsust nii turismi- kui ettevõtlussihtkohana,” ütles minister.

Ülevaate Eesti turismi tuleviku kohta annavad Erkki Keldo ja MKMi turismivaldkonna juht Külli Kraner.

Esitlusele järgneb arutelu majanduse ja innovatsiooni asekantsleri Sandra Särava juhatusel. Seal osalevad minister Keldo, Luminori Eesti peaökonomist Lenno Uusküla, “Tartu 2024” teabe- ja turundusjuht Marili Vihmann, Tallinna Kultuurikatla sündmusteenuste müügijuht Kristiina Kütt.

Märksõnad

Tagasi üles