Pärnu mängis turismikampaania ümber: rootslaste asemel peibutatakse kaasmaalasi

Pärnu Postimees
Copy
Et välisturistide hulk jääb ilmselt sel aastal tagasihoidlikuks, plaanib linnavalitsus pärast eriolukorra lõppu alustada siseturule suunatud turunduskampaaniaga, meelitamaks Eesti inimesi suvepealinna.
Et välisturistide hulk jääb ilmselt sel aastal tagasihoidlikuks, plaanib linnavalitsus pärast eriolukorra lõppu alustada siseturule suunatud turunduskampaaniaga, meelitamaks Eesti inimesi suvepealinna. Foto: Urmas Luik

Märtsi keskpaigas eriolukorraga saabunud vaikelu Pärnu majutusasutustes hakkab tasapisi mööda saama ning suvepealinna hotellid, motellid, hostelid ja külalistemajad teevad ettevalmistust asutuste taasavamiseks. Pärnu linnavalitsuses mängitakse samal ajal ümber suvepealinna turunduskampaaniat.

Pärnu linnavalitsuse arenguteenistuse andmetel on osa siinseid hotelle juba mõnda aega avatud või kavatseb seda teha niipea, kui eriolukord lõppenud. Mõni majutusasutus pole uksi sulgenudki, vaid on piiranguid järgides osutanud teenust eriolukorra ajalgi. Sellised ettevõtted on pakkunud pigem hommikusöögita teenust, et kliendid ei puutuks omavahel ega personaliga kokku. Vaid mõnes suuremas hotellis, kus on lihtsam 2+2 reeglit kohaldada, on koos majutusega hommikusöögid alles jäänud.

Broneeringute vastuvõttu ei ole pea ükski asutus eriolukorra ajal lõpetanud, ent neid on vähe.

Kuna välisturistide hulk on sel suvel ilmselt tagasihoidlik, plaanib linnavalitsus pärast eriolukorra lõppu teha algust siseturule suunatud turunduskampaaniaga, et Eesti inimesed tuleksid suvel Pärnusse ja jääksid siia kauemaks kui päevaks.

Suvepuhkuse veetmiseks ei ole Eestis paremat kohta kui Pärnu linn, mis tänavu kannab juba 25. korda Eesti suvepealinna tiitlit.

“Koroonaviiruse põhjustatud kriisi tõttu otsustas linnavalitsus loobuda Rootsi turule planeeritud sihtkohakampaaniast ja korraldada selle asemel kohe pärast eriolukorra lõppu Eestis siseturukampaania,” rääkis Pärnu linnavalitsuse kommunikatsioonispetsialist Anu Villmann.

Reklaamikampaania on Villmanni jutu järgi suunatud 25–55aastastele Eesti elanikele, kes armastavad puhata pere või sõpradega, broneerivad oma puhkuse ise, kasutavad isiklikku transpordivahendit ning hindavad heal tasemel teenuseid ja jagavad reisikogemusi meelsasti sotsiaalmeedias sõpradegagi.

Pärnumaa turismiinfo:

  • Pärnumaal on 8865 voodikohta, neist 5187 Pärnu linnas;
  • 2019. aasta suvel külastas Pärnumaad 185 511 turisti, neist Pärnu linna 143 902;
  • Siseturiste käis Pärnumaal 81 843.
Andmed: Pärnu linnavalitsus

Siseturule keskendunud kampaania meedia- ja turunduspartneri leidmiseks korraldas linnavalitsus hanke, mille võitis turundusfirma Optimist Creative OÜ. Kampaania sõnum on “Puhka jälle päriselt! Pärnus” ja selle hinnaks on arvestatud 28 000 eurot. Kampaaniat tehakse ühismeedia-, digi- ja raadiokanalites ja mobiilirakendustes.

“Suvepuhkuse veetmiseks ei ole Eestis paremat kohta kui Pärnu linn, mis tänavu kannab juba 25. korda Eesti suvepealinna tiitlit,” märkis Villmann.

Tagasi üles