/nginx/o/2019/01/22/11732505t1h580a.jpg)
Pärnu maakond on teistega võrreldamatu, sest siin peab üks ja sama parvlaev teenindama kahte saart, Kihnut ja Manijat ning järjest teravamalt on päevakorras sõiduplaani tihendamise ja lisarahastuse vajadus. See on hinnanguliselt 130 000 eurot aastas.
Liivi lahe suurima püsiasustatud saare Kihnu puhul kajastub vajadus nii “Pärnumaa arengustrateegias 2035+” kui soovis, mis kohapeal öeldud peaminister Jüri Ratasele ja riigihalduse ministrile Janek Mäggile. Vastava taotluse tegi Kihnu vallavalitsus mullu 29. oktoobril.
Maanteeamet volitas Pärnumaa ühistranspordikeskust (PÜTK) korraldama laevaliiklust. PÜTK esitas maanteeametile meritsi ühenduse lisatoetuse taotluse, koostamaks lisaraha abil kahe saare rahvale nende vajadustele vastav sõidugraafik.